Вихователь англійської мови

/Files/images/DSC_3647.JPG

Чала Марія Анатоліївна

Вчимо дошкільнят англійської мови

Психологи довели, що вивчення іноземних мов дітям дається набагато легше, ніж дорослим. Деякі фахівці вважають, що найвдаліший вік; з 4 до 8 років, інші впевнені,що з 1,5 до 7. Як би там не було, багато батьків замислюються над тим, як навчити дитину англійської; одному з найпоширеніших мов світу.
Тому включення іноземної мови в систему дошкільної освіти і виховання України було продиктовано рядом причин, основною серед яких стало наявність протиріччя між оволодінням іноземною мовою у сучасному світі і перевтіленні їх у існуючий фактор соціально-економічного розвитку суспільства в цілому і недооцінюванням та недосконалістю навчання нею у сучасній українській школі.
Малюки - це особливий народ. Саме тому, англійська мова для дошкільнят - це гра. Тільки через таку форму можна досягти позитивних результатів і сформувати у дитини позитивне ставлення до іноземної мови.

/Files/images/Безымянный.png

Чим може бути заняття з англійської мови в дитячому садку, якщо не калейдоскопом ігор?

Граючи і з захопленням помічаючи свої успіхи, дитина розвивається і прагне до нових вершин.

Мета даної роботи - розкрити основні можливі напрями організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку як засоби розвитку мовлення англійською мовою.

Основними завданнями дослідження є:

  • визначити можливості дошкільнят у сфері вивчення іноземної мови;
  • розкрити основні цілі і завдання навчання іноземної мови дітей дошкільного віку;
  • розкрити основні напрями ігрової діяльності у викладанні іноземної мови дошкільнятам.

У практичній частині даної роботи наводяться приблизні ігри та ігрові вправи (на розуміння мови, запам'ятовування слів і конструкцій, відпрацювання мовних конструкцій, транскрипційних знаків і правил читання; ігор з римуванням або піснями, з піснями і рухами) у навчанні дошкільнят та даються методичні рекомендації щодо організації та проведення ігор.

Теоретична значущість даної роботи полягає в тому, що її результати можуть сприяти подальшому введенню навчання іноземної мови у дошкільних установах, а так само вирішенню деяких проблем, пов'язаних з навчанням дітей іноземної мови.

Дитячі пісеньки і лічилки англійською, які викладачі будуть розучувати з малюками, закладуть у їх свідомість основні граматичні структури, а веселі ігри дадуть навички спілкування та привчать до правильної англійської інтонації.
Завдання викладачів, які займаються навчанням дітей у віці 3-4 роки, домогтися формування довільної пам'яті й уваги у малят, розкриття їх творчих здібностей, становлення навички навчання у грі та активізації основних каналів сприйняття.
Важливо пам'ятати, що опановувати навички володіння англійської мови діти починають з 5-6 років. У цьому віці словниковий запас малюків (за умови регулярних занять з викладачами) може збільшитися до 400 - 500 слів.

Метою навчання англійської мови є сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. Процес навчання англійської мови має бути засобом соцiалiзацiї дитини, допомагати розкрити її особистий потенціал із урахуванням iндивiдуальних особливостей.

Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дітей на заняттях. Кожне заняття будується як ігрове спілкування педагога i дітей. Заннятя з англiйськой мови – це система організованої ігрової дiяльностi, що сприяє розвиткові i вихованню дитини, реалiзацiї набутого досвіду, формуванню нового досвіду та психічних якостей у процесі засвоєння мiнiмiзованого обсягу англомовних знань та вмінь.
Важливо пам’ятати, що головне у навчанні дошкільнят – це розвиток дитини, збереження її психічного та фізичного здоров’я, зацiкавленiсть дітей, їхнє бажання вiдвiдувати заняття.

Кiлькiсть переглядiв: 193