2016 - Рік англійської мови в Україні

/Files/images/anglijska_mova.jpg

Рішення про оголошення наступного року роком англійської мови в Україні ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.Рішення про оголошення наступного року роком англійської мови в Україні ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.

Слід зауважити той факт, що без знання іноземної мови сучасній людині неможливо обійтися. Якщо до цього часу методика орієнтувалася саме на учнів, то зараз батьки бажають якомога раніше почати навчання дітей іноземній мові. Тим паче, що дошкільний вік визначений психологами найбільш сприятливим періодом для цієї діяльності.

Введення у дитячому садку гурткової роботи з навчання дошкільників англійській мові є логічним кроком до вдосконалення навчального процесу в Україні.

На виконання варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти, освітньої лінії «Іноземна мова» та Указу Президента, з початком навчального 2016-2017 року організовано гурткову роботу з дітьми старшого дошкільного віку «Англійська мова». Керівник гуртка – Рябцева В.В. - спеціаліст, вихователь з правом ведення занять з англійської мови. Заняття гуртка проводяться 2 рази на тиждень в старших групах за програмою С. Гунько, Л. Гусак, З. Лещенко «Граючись учимо. Англійська мова». Лексичний матеріал вивчається за методом асоціативних символів, в основу якого покладено імітаційну рухову діяльність, максимально наближену до реальності. При цьому дитина пізнає світ у живому слові, спілкуванні, грі, оскільки мовний матеріал вона сприймає через усі аналізатори: зорові, слухові, мовленнєво-моторні й рухові.

На заняттях гуртка англійської мови діти в ігровій формі засвоюють правильну артикуляцію і вимову звуків, лексику, граматичні структури, вчаться розуміти на слух англійське мовлення, вести діалог та складати розповіді. Легкому засвоєнню матеріалів сприяють дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, розучування віршів, лічилок, пісень.

Розвитку творчих здібностей та дрібної моторики сприяють завдання на аркушах: розфарбуй, порахуй, обведи, закресли, з'єднай, підкресли і т. п.

Заняття починається з фонетичної розминки. Лічилки, чотиривірші, пісеньки направлені на розвиток і вдосконалення вимовних навиків, створення сприятливого емоційного настрою. Фізкультхвилинки не лише знімають втому і напругу у дітей, але й розвивають їх увагу і пам'ять. Крім того, діти вправляються у вимові. Для створення комунікативної обстановки на заняттях підтримується висока активність кожної дитини.

Заняття проводяться з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та соціального розвитку дітей, а також з урахуванням їх інтересів і вподобань. Тому використовуються фронтальна, підгрупова та індивідуальна форми навчання. Різні форми навчання дають змогу реалізувати потенційні здібності та сприяють розвитку особистості кожної дитини.

Дітьми вивчається лексичний матеріал на різні теми: «У світі тварин», «Я умію рахувати», «Предмети навколо нас», «Іграшки-мої найкращі друзі», «Моя сім'я», «Пори року», «Овочі і фрукти», «Кольори» і інші.

Така системна робота формує у дітей високий рівень опанування англійською мовою та забезпечує успішне вивчення англійської мови в школі .

Кiлькiсть переглядiв: 189